woensdag 13 maart 2013

Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari naar Zagreb

Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari naar Zagreb

Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari
Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari
Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari zijn woensdagochtend vertrokken naar het Kroatische Zagreb, waar de kickbokser vrijdag een gevecht heeft. Tientallen journalisten en fotografen zwaaiden de tortelduifjes uit.

Een hoop mensen vinden het vreemd dat Badr weer de ring in stapt, aangezien hij nog steeds verdachte is in de geruchtmakende mishandelingszaak in de Amsterdam ArenA.
Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari
Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari

Maar de vriend van Estelle Cruijff staat honderd procent achter zijn besluit, zo vertelt hij deze week in een exclusief interview in het weekblad Privé. "Moet ik thuis zitten en een uitkering aanvragen? De rechter heeft me eruit gelaten, juist om me de kans te geven mijn carrière weer op te pakken."
Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari
Estelle Cruijff en haar vriend Badr Hari

Badr beseft maar al te goed dat hij fout zat. "En natuurlijk moest ik daarvoor boeten en moet ik daar straks, van de rechter, misschien nóg een keer voor boeten." In de cel is hij naar eigen zeggen tot inkeer gekomen. "Het klinkt misschien maf, maar ik moest even leren dat Badr Hari ook maar Badr Hari is. En dat regels ook voor mij gelden."

Vrijdag 15 maart 2013 wordt het gevecht tijdens het prestigieuze K-1 live uitgezonden door RTL 7.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...